Aysunntkn Merhaba 28 günlük bebeğim sıcaktan isilik oldu yüzünde, doktoru banyo sıklığını arttırın dedi de bunun dışında yapılması gereken bir şey var mı daha çabuk geçmesi için, tecrübe edenler var mı
Buketkucuk Aysunntkn benimde çok sık oluyor 1 ay 17 günlüğüz hergün ya da gün aşırı banyo yaptırıyorum bazen ılık bezle isilik olan yerlerini siliyorum ferahlıyor iyi geliyor bir de doktorumun tavsiyesi ile mustela nemlendirici krem kullanıyorum
Alpnes Mustelanın kremini kullandım stelopia serisinin çok iyi geldi tavsiye ederim. Konak, isilik, egzama ne varsa hemen iyileştiriyor.