zeynepbalci Anneler, cam wee baby biberon kullanıyorum ama ne kadar sürede değiştirmeliyim ya da sadece ucunu mu değiştirmeliyim kutusunu attım hiç okumadım bunları ucu tek satılıyo mu bilmiyorum bilenler yazabilir mi acabaa
S_x_w zeynepbalci uçlar tek satılır evet.. Biberon bariz deforme olmadıysa sadece ucunu değiştiriyorum..diğer çocuklarıma da öyle yaptım ☺️
Sadebiri zeynepbalci Evet canım benim😊 ben şahsen biberon sağlamsa sadece başlığını değiştiriyorum. Şuan bende wee cam kullaniyorum (plastik asla kullanma) şu aralar tomme tippe ye geçicem su biberonu olarak 🤗
zeynepbalci Sadebiri biberon sağlam ben arada mama veriyorum da koku yaparsa 2 ayda bir filan değiştirmeli miyim diye düşündümdü plastik kullanmam 🤗 bunu ve mememi emiyor şu anlık değiştirmem heralde 🤗 peki birşey daha sorsam size ucunu yine 1 yavaş akışlı mı alıyım sütüm şakır şakır değil ve bebeğim 2 aylık
Sadebiri zeynepbalci yok canim bebeğin daha 2 aylık olduğu için şuan 1 numara iyi 2 numara büyük gelir boğazında kalır Allah korusun 😊🌺