Kullanmayanlara saygı duyuyorum ama benım 3 çocuğum var .hepsıne kullandım bi sıkıntı yaşamadım .hepsınzamanında yürüdü .çarpıklık falanda yok .hatta en küçüğüm 10 aylık yürüdü .sadece saatlerce tutmayın .atıyorum 10 dk veya yarım saat yeterlı kısa süreli koyun .yürütec ınsanı kurtarıyor işin oluyor yapamıyosun .yürütwc olunca kurtuluş