İyi akşamlar kızlar. Kızım 2 yaşında. 3-4 gündür evdeki her şeyi bozmaya, kırmaya başladı. Önce yatağının başlığını kırdı. Diğer gün bebek kamerasını kırdı. Bugün televizyonu kırdı. Kırdıkça kırıyor. Yakındır kafamı da kırar😁
asla dur durağı yok. Keşfetme döneminde aman çok engellemeyeyim dedikçe evi başımıza yıkıyor. Yok mu bunun bir çaresi a dostlar?🥲