Kızlar merhaba. 4-5gundur eğilip kalkarken diz kapaklaarim okadar acıyor ki yerinden çıkacak gibi. Daha önce diz ağrım vardı magnezyum eksikliği
cikmisti. Tekrar gidicem fakat aranızda yaşayan var mı bunu vitamin eksikliği vs. olarak mı yoksa başka bı sorun olarak mı çıktı?