Aysehris merhaba. Benim bebeğimde aşırı gazlıydı. İlk 2 ay çok direttim vermedim. Sürekli ver diyordu herkes, vermedikçe adın çok bilmişe çıkıyor ve sanki bebeğime eziyet ediyormuşum gibi. Kendim zaten her gün içiyordum sütten geçer diye. Ama bir gün artık baskıya dayanamadım verin dedim. Bir çay kaşığı verdim. Her gün bu şekilde verdim. Bir tatlı kaşığa çıkardım birkaç hafta. Ama ilk birkaç gün işe yaramıştı sonra yaramadı. Ve şu an o kadar pişmanım ki. Çünkü bebeğimde çoklu gıda alerjisi çıktı. Rezene, kimyon, anason bunlar yoğun alerjenmiş. Bana bile yasakladı doktor. Yanlış olduğunu bildiğim bir şeye tamam dediğim için pişmanım çünkü belki de alerjisi bu yüzden arttı bilmiyorum. Bence vermeyin. Zaten her bebekte gaz olur. Gaz ilacı da kullansanız rezene de içseniz de oluyor. Gaz ilaçları karaciğer enzimlerini bozuyor. Özellikle sağlık ocağının yazdığı metsil bozuyor. Biogaia gibi bağırsak düzenleyici probiyatik kullanabilirsiniz. Karaciğere zararı yok. Hem gaz ilacı hem mide bağırsak düzenleyici. Esas faydayı sağlayan gaz masajı oluyor. İnternetten uygulama şekline bakın. Ayağı ileri geri yapılan hareket rahatlatıyor. İnşallah 4. Aydan sonra yavaş yavaş geçicek.