bukaga Kızlar 3 aylık oluyoruz el ve başparmak emiyor feci halde napcagımı sasırdım basına gelen var mı nasıl unuttururum 🙏🏻
Ohaezgi bukaga kızım 4.5 aylık bizde aynı şekildeyiz hatta ayaklarını tutup ağzına götürmeye çalışıyo ama engel olmuyorum öğreniyo 😇
Melisbugi bukaga hiç bi şekilde canım keşfettiği için hep ağzında hatta oladar sokuyoki benimki öğürtüyo kendini yalancı emzik veriyorum atıp yine elini sokuyor 😄
Pamuk_seker bukaga sen unut bebegin zaten unutacak ama sem mudehale ettikce çektikçe sadece süreci uzatirsin gelişiminin bir parçası hic bir problem yok normal 4 aydan sonra birakti benim.kizim resmen yiyordu müdahale edenler oldu kizdim unuttu gitti 4 yasa kadar normal
Buketkucuk bukaga o dönemde ellerini keşfediyorlar diye biliyorum bence ellemeyin tabii kendini kusturacak noktada engelleyin abartmadığı sürece sorun yok bence
aylaamayorgun bukaga emgel olma canım. Tam dönemi. Benimkide yapıyor. Yavaş yavaş azalıp yok olacak o özellik.
Zeyno111 bukaga Geçecek annesi şuan oral dönemde parmaklarıyla dünyayı tanıyor hiç görmüyor gibi davranın inatlaşmayın zamanla bırakacak üzerine gidip elini parmağını çekerseniz o zaman alışkanlık oluşturursunuz.
Busramaden bukaga unutturmaman gereklı annesı oral donemdeler suanda once ellerını o sekılde kesfedıcek sonra aykalarını aynı sekılde bu arada her buldugunu hemen agzına goturcek boyle boyle buyucek ☺️ Keyfını cıkarın 🌸
Deletedmom_29 bukaga ellerini temiz tutun sık sık yıkayın yeterli. Emerken sürekli ıslandığı için kıyafetten yataktan tüyler yapisabiliyor ellerine