Merhaba kızlar,
LG marka LCD televizyonumuz var. Ekranın neredeyse yarısında yatay şekilde kararma oluştu. 🥺 Beyaz bir ekran açıldığı zaman siyah gölgelenme daha çok belli oluyor. Ekranın neredeyse yarısı bu şekilde karanlık.
Dün temizlik için abla gelmişti. Günahını almak da istemem ama sanırım sert şekilde sildi ekranı ya da camsil kullandı, o an yanında değildim. Dünden beri bu şekilde bir sorunumuz var.
Böyle bir durumla karşılaştınız mı hiç?