Duyguss Merhaba arkadaslar 2 aylik oglum var hamilelikten beri kabizlik sorunu yasiyorum hemen hemen hergun ne yesem ayni, ayni sorunu yasiyan varmi aranizda siz ne kulaniyosunuz wc ye rahat girmek icin yada ne yesem iyi gelir
[silindi] Duyguss 25. Yaşındayım ve hayatım boyunca kabız olduğum sayılıdır. Sezeryan oldum ve ağır bir kabız sonrası ne yazık ki ıkınma lar sonucu nur topu gibi hemoroid im oldum. 3 aydır uğraşıyorum aklınıza ne gelirse denedim hepsini ama hepsini yok yok yok sadece kantaron yağı bir nebze iyi geldi. Kabız olmamak için bolca su düzenli yürüyüş yaptım ve zeytinyağlı şeyler tükettim kabızlık çekmiyorum çok şükür ama sıvı alımını azalttığım anda tekrar sar başa oluyor sizinde aklınızda olsun yürüyüş ve düzenli sıvı alımı kabızlığı bir tık iyi geliyor
Duyguss [silindi] anladim tam bir caresi yok gibi suyla aram iyidir yuruyste yapiyorum ama kabizlik gecmiyo resmen
Haticevys Kayısı kompostosu denedinizmi hic sezeryandan eve geldigimde kase kase ictim benden hep kabız olmyim diye hic yatmadim surekli evin icinde yurudum artik belime agrilar giriyodu yurumekten cok sukur kabiz olmadan atlattim suanda duzenli olarak sabah aksam icerim rahat cikarim wcye