Merhaba anneler. Bebeğim 3 aylık kucağımda sallayarak uyutuyorum. 25 ve 45-50 dk civarlarında uyku döngüsü var dönebilmek için desteğin devamını istiyor haliyle. Gece uykusuna geçişte de yaklaşık 1 saat kucağımda duruyor 1 saatten sonra bırakabiliyorum yatağına. Size sorum bu döngüleri nasıl atlatabiliriz 3 aylık bebekte dürtme vs işe yarar mı? Yani uyutur uyutmaz yatağına bırakıp o döngülerden önce mi dürtğyoruz nasıl oluyor tam olarak?