Kızlar dün biraz hava alalım diye gülhaneye gittik sahilden geçerken bakırköy zeytinburnu yedikule de herkes sahilde mangal yapıyordu ve gerçekten azımsanamayacak kadarrr herkeeessss
ekrem imamoğlu belediye başkanı olunca sahillerde mangalı yasaklamıştı sadece belirli bir kaç ormanda yapılıyordu ama artık yasak değil mi bilgisi olan varsa paylaşın lütfen haftaya hazırlık yapıp gidip geri boş dönmek istemiyorum 🙈