Benim oglanda oyleydi..biz cok gaz skntisi yasadik maalesef o günler kabus gibiydi...gazini ne kadar yapsa da bitmediginden oyledir..sık egzersiz çok iyi geliyor...ve karnina masaj...istersen kiraz cekirdegi yastığı falanda kullanabilirsin...kullanimi mesakkatli azicik ama iyi geliyor