Merhaba güzel anneler ben sezeryan olalı 3 ayı geçti bugün ilk defa korse giyeyim dedim şortlu olanlardan dikişlerimde ve karnımda yanma ve ağrı oldu sizler hemen nasıl giyiyorsunuz korseyi ya da hangi korseyi tercih etmeliyim bilemedim başına böyle bişey gelen var mı