Hanm1_ Gece yatarken ne giydiriyosunuz kısa kollu mu uzun kollu mu ben kısa kollu giydirince üşür mu diye düşünmekten uyuyamıyorum uzun kollu giydirince de terler sıcaklar Mi diye düşünmekten uyuyamıyorum 🤔😒
Hanm1_ Duygusuz aynı durum bende İstanbul da yaşıyorum en üst katta oturuyorum şort kısa kollu giydiriip denedim hala terliyor sadece zibinla yatırıp denicem bugünde bacaklarına da ince bı örtü örtüyorum onu da açıyor zaten
Ohaezgi Hanm1_ askılı zıbınla yatırıyorum bacaklarına da ince müslin örtüyorum zaten gece açıyo sıcaktan kendi
17112020 Sifir kol body le yatiyor ustune muslin örtü…ne usumesi bu havada…arti cam aralik yatıyoruz yoksa durulmuyor istanbulda
Nuray23 Hanm1_ benim kizim 3 aylik. Gunduz kisa kolluyla duruyor. Gece yatirirken uzun kollu zibin ve pijama giydiriyorum coraplarini cikariyorum. Ustune de pike tarzinda bi kundak ortuyorum.