Oğlum 5 aylık. Diş çıkarma belirtileri başladı ve biraz görünmeye başladı dişin ucu. Hiçbir şeyi yoktu, bir anda ateşi 38 oldu. Acaba gerçekten dişten dolayı mı, başka bir şeyden mi oldu? Düşürmek için tavsiyeleriniz nelerdir? Islak bez koydum alnına, 1 çay kaşığı calpol verdim. Sizce normal mi bu durum?