Miyauw 1 Temmuz itibari ile çalışma saatlerinde normalleşmeye dönüldü ama idari iZinlilerle ilgili açıklama olmadı bilen var mı? Gidecekmiyiz anlamadım
Umran89 Miyauw Miyauw Gerçekten bende aynı konuda kaldım. Bana dön dediler :( Ama yazı geldimi bilgim yok
Miyauw Umran89 ben ilgili birim ile görüştüm idari izinle ilgili genelge olmadığı sürece gitmiyoruz. Zaten genelge çıkınca bilginiz olur dediler