momyshark1 Evet canım deterjan kozmetik falan üye oldum 200 liralık alışveriş yap dediler bana sonra 2 kişi bul falan dediler bulamazsan burdan grup olursunuz dediler hani müşteri veriyodunuz kazaniyorduk falan benim hiç kimsem yok ki bide diyorlar satış yaptıkça kazanacan falan sen bol bol paylaş dediler birinin dikkatini çeker dediler bide hala diyorum ki kimsem yok olay bu canım bı halta yaramıyor 🥴🥴