Deletedmom_36 nursocum link atda alalim🤓en son biyigimi kina gecende aldirdim😅bende bakimli olmak istiyorum😅😅😅
glsmeknc96 yaramaz_bocegim ip ile alıyorum kendimi bildim bileli yok gibi zaten olanlarda çok geç çıkıyor
Deletedmom_36 nursocum koseyim😅kiz bacaklarim bile oyle Allahin bana bir lutfu bu😅😅kaslarimda kendi kasim ama ortasini aliyorum😜
annesinin_kizi yaramaz_bocegim ben hep kuaföre gittim bir kere ağdayşa aldılar hep sivilce taradı iple aldırıyorum Kendim alamıyorum iple
nursocum Deletedmom_36 şanslısın o zaman sen bizim güneydoğunun vermiş olduğu gürlüğe dayanıyor 2-3 haftada bir kaş bıyık alıyorum. Bıyık benim çok çıkmıyor ama kaşlar maşallah yani 😂
Portakal yaramaz_bocegim iple cımbızla beceremiyorum pandemiden beri kasimi bıyığımı ağda ile alıyorum. Hassas ciltler için olanları denediniz mi
Deletedmom_36 Mommysharkdoodoodoodoo hergun senin sarkini dinleyip dansini yapiyoruz artim bir yere kadar 🤦🏻♀️🤮🤮
Mommysharkdoodoodoodoo Deletedmom_36 sen yine iyisin ben her gün canavar sesinde otobüsün tekeri dönüyor dinliyorum