Merhaba.. bebeğim 47 günlük oldu bugün.. geceleri daha az kaka veya hiç çiş ve kaka yapmıyor artık. Sabah kalktığında yapana kadarda çok ağlıyor .elleri ayakları çok hareketli oluyor ağlarken masajda yapamıyorum çoğu zaman .. siz neler yapıyorsunuz gazını ve kakasını yapamadığında .