[silindi] Merhaba hanımlar, Kızımın mevlütü için diktirdiğim elbisesini satmak istiyorum. Malum bir kere giyildi, 2 saat durmamıştır üzerinde. Aşağıdaki görselde ki gibi ayakkabı ve saç bandı da var. İlgilenenler için Instagramdan da resim gönderebilirim. Sevgiler 💐 https://www.instagram.com/p/BqaUmvknDGr/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=1s3i48389mko7
[silindi] Aitoul 200 TL'ye diktirdim 120 TL'ye vereceğim. Yılbaşından sonra fiyatı daha da artmış. Düşünürseniz Instagramdan kızımın üzerinde duruşunu da gönderebilirim.