Hnm-123 Kızlar merhaba bir yaşında oğlum var bir yandan düşünüyorum ikinci çocuğu en azından arkadaş olurlar oğlum sıkılmaz bir yandan da diyorum ki çok zorlanacağım sizce mantıklı olan ne yani oğlum tek büyüsün de istemiyorum yani şu anda değil ama bi 5 6 ay sonra düşünüyorum sizce mantıklı mı mantıksız mı
Adnsare_p Hnm-123 kızım daha doğmuş olduğunda diyer kızım 15 aylık olmuş olucak biz erken davrandık ha bir kaç yıl ha şimdi arkadaş olurlar beraber büyürler istedik
Tuba Hnm-123 benim mantığım peş peşe yapmak doğrudur diyor ve o yüzden oğlum 10 aylıkken ikinciye hamile kaldım. Şuan küçüğü 10,5 aylık, büyüğü de 2,5 yaşında ve birlikte oynamaktan baya keyif alıyorlar, oyun arkadaşı oldular birbirlerine😍
UraSsmom Hnm-123 Valla kişiye göre değişir ben oğlum 10 aylıkken hamile kaldım hala hamileyim başıma ne gelecek bilmiyorum 😂
Yarim_Kilo_Kiyma Hnm-123 Bence hiç bekleme derim. Nasıl yoruluyoruz Bizde 8.5 aylığız inşallah, sadece süt hakkına girmemek için erteliyoruz, 1 yaşına doğru Allah nasip ederse istiyoruz kardeşi, hem birbirine arkadaş olacaklar inşallah.
kubra2608 Hnm-123 bende aralarında uygun yaş farkı 3.5-4 olmalı daha bilinçli oluyo çocuk kendini idare edebilecek seviyede oluyo 😊
HeartShapedGlasses Hnm-123 benim için ikinci çocuk hiçbir zaman 😅 ama isteyenler için aralarında 3 yaş olması gerektiğini düşünüyorum
tosbikannesiiii HeartShapedGlasses kuzum bende tek çocuğum bazen kardeşim olsaydı demiyor değilim iyi düşün bence şartlar el verio sa
Ddddddd01 Hnm-123 ilk çocuğum arasında 2 yaş var tabiki zorluğu oldu ama bu pandemi de birbirlerinin arkadaşı oldular birlikte büyüdüler
Mert-krc Hnm-123 oğlum 18 aylıktı eşimde bende hep iki tane çocuğumuz olsun istiyorduk rabbimde cok şükür nasip etti. Şimdi ise büyük oğlum 2 bucuk yaşında minik ise 2 bucuk aylık:) büyük cok Zor bi bebekti ama kardesi olunca bizi cok şaşırttı cok sevıyor herkesten kıskanıyor sahipleniyor bana yardımcı oluyor herkese kardeşini anlatıyor:) cok tatlı bi minik abi oldu. :)
Keskeuyusamm Çocuk tek büyümesin diye arayı kısa tutuyorsunuz sonra diğer büyük olan annesinden gerekli ilgiyi göremiyor. Burada onlarca post açılıyor yetemiyorum diye. Şunu anlayın lütfen. Birinin en azından öz bakımlarını kendisinin yapacak duruma gelmesi gerekiyor ki bir nebze rahat edilsin. Yani biri bir yaşında diğeri iki yalında olacak. İki yaş sendromu başlayacak birinin,öbürünün tam yürüme evresi derken yani düşünmüyorum bile. Ha karar senin sizin banane. Ama bence ikinci olacaksa en azından 3-4 yaş olmalı arada. Zırt diye doğurma merakını da anlamıyorum. Anneye de eziyet.
Haticekkbkr Keskeuyusamm düşündüklerimi yazmışsın, aradan çıksın, beraber büyürler falan. Çok eski zaman lafları bence. Şimdi çocuklar çok emek istiyor, daha dikkat istiyor.
Miine Keskeuyusamm düşündüklerimi yazmışsın ilk bebek mutlaka ilgiden eksik kalıyor küçüğün ilgisi bakımı gazi yemeği derken,şahsen kaza olmazsa benm icin bnde 3 veya 4 sene sonra düşünüyorum
HeartShapedGlasses tosbikannesiiii kendimde tek çocuğum zorlukları var evet ama eşim asker sürekli yurtdışı görevinde. Doğuma bile tek başıma gittim çok yıprandım o nedenle tövbeliyim.
Ayycann Hnm-123 şu mantıgı asla anlamıyorum birlikte büyürler ya da sıkılmaz arkadaş olur gerçekten ikinci çocuk olduğu zaman birinci çocuk hep ilgisiz kalır bunu çevremde görüyorum yazık günah çocuk tam ilgi alaka zamanı en azından 4 5 yaş bekleyin kendi isteklerini kendi yapsın çoğu arkadaşım bişey olmaz beraber büyürler kafasında oldukları için bildiklerimi söylüyorum hepsi çok pişman oldu