NazliBltHy Güzel anneler oyun halısı almak istiyorum önerilerinize ihtiyacım var. Elinde olan varsa sizlerden de alabilirim
NarinMelike Benim hiç kullanılmamış gibi tertemiz kızıma 4 aylıkken almıştım hiç sevmedi şuan 8 aylık hiç ilgisini çekmiyor isterseniz satabilirim piyanolu müzikli ayaklarıyla vurdukca müzik çalıyor
EsraEfee Furkan bebe den 140 tl ye almistim piyanolu. Hic sevmedi. Ilk gun 10 dk kullandik. Bi daha yatiramadik bile haliya. Bence once cevrenizde kullanan varsa onda bir deneyin. Benim gibi bisa o kadar para vermeyin. Baska bisey alirdim o paraya
NazliBltHy EsraEfee maalesef yok hiç 🤷🏻♀️ Olsaydı dediğiniz gibi yapardım hem oğlum daha çok küçük alışır diye düşünüyorum birde ilgisi var renkli görsellere ışığa müziğe seviyor yani alsam alışır gibime geliyor
NarinMelike NazliBltHy ben 130 tl ye almıştım hiç ama hiç kullanmadık öylece duruyo tepesinde 4 tane oyuncağı vardı bir tanesi eksik kızım onu çok sevdiği için kancasından çıkarıp kızıma vermiştim bu sebeple 90 tl ye satabilirim
NazliBltHy NarinMelike teşekkür ederim 🙏 e bebeğe baksam fiyatı uygun geldi kendi birikimimden alacağım ☺️