Yoncaz Emzirirken çok zorlanıyorum bebeğimde emerken zorlanıyor fazla emmiyor hemen bırakıyor memeyi. Yapış yapış oluyoruz. Klima açıyorum aşırı rahatsız ediyor ikimizde hasta olacagız diye korkuyorum. Ayrıca idrar sayımızda azaldı gibi
Deletedmom27337 Yoncaz bizdede bir iki gündür idrar azalması var. Mamayı içmek istemiyor. Memeylede oynamak istiyor o kadar 🤷🏻♀️ Sıcaklar şimdiden bu kadar etkiliyorsa ilerleyen zamanlarda yandık
Elmass1 Yoncaz ya evet benim oğlumda aynı bende post acacaktim niye böyle acaba emmesi azaldı idrar azaldı usuttum de idrar yanmasi falan mı oldu diye dusunuyodum
Seda611 Yoncaz aynı durum bizde de var emmek istemiyor memeyle oynuyor ellerine bakıyor istahsizligi arttı
bbusra134 Yazın idrarın düşmesi normal çocuk terlediği için sıvıyı terden atar. Mümkün olduğunca üst üste kalın uzun kollu pamuklu vs giydirmemek lazım. Emzirme danışmanım söylemişti 🌝
Yoncaz Çok zorlayıcı olmaya başladı. Bir de sürekli emmesi gereken aylarda. Urfa gibi bir yerde nefes alamıyoruz 😞