esrakyck nursocum 3-6 ay iyilesmeye baslama 1 yil tam iyilesme olur deniyor. Ben bebeklerime bakamiyorum. Tedaviden dolayi emzirmeyi de kesmek zorunda kaldim. Ozellikle tedavisi ilerlemis kisilerle konusmaya cok ihtiyacim var
esrakyck nursocum cok yasanan bir sey degilmis ama olmayan bir sey de degil. Ben basima gelince duydum boyle bir rahatsizlik oldugunu. Allah kimseye vermesin. Hele bebeginj kucaklamak icin gun sayarken kucaklayamamak can yakici
nursocum esrakyck Offf kötü olmuş baya inşallah bir an önce iyileşirsiniz. Tedaviniz devam ediyor anladığım kadarıyla
esrakyck nursocum tedaviye basladigimiz 15 gun oldu. Ben 3 ay once dogum yaptim. Teshis 15 gun once kondu. Sacma sapan oyalandim doktorlar yuzunden.
nursocum esrakyck Ah canım ya belki vardır senin durumunda olan biri. Arama butonundan baktın mı? Eski gönderilerde okuyabilirsin
esrakyck nursocum evet baktim cok az var. olanlara mesaj attim ama cogundan donus alamadim. Daha onceki postlarda var
esrakyck nursocum manisa da. Teshisi 3. Doktorda anca koyduk zaten. Suan doktorumdan cok memnunum. Allah razi olsun ondan sorunumu buldu. Ama kemikler bir kere eriyince yerine konmasi cok uzun surecek. 2,5 ayda beni bitirmis ama duzelmesi 1 yil 😔