YektAli Kızlar sütümü sağıp dolaba koymuştum dışarda ısıtmadan kaç saat bekler süt ısıtmak gerekir mi kendi ılısın öyle verim dedim ama pek içmedi
kahvela YektAli anne sütü oda ısısında üç saat bekleyebilir. Vereceğiniz kadarını biberona doldurup benmari usulü ısıtıp verebilirsiniz. Hepsini birden dışarı çıkarırsanız ziyan olur sütünüz
plakayerli YektAli kaynar olmayan sıcak suyu cezveye koyup dolaptan çıkardığım sütü biberonla içinde bekletiyorum ılık olana kadar. Oda sıcaklığı yetmiyor sanırım. Gerçi bugünler çok sıcak olduğu için belki yeterli olur bilmiyorum
YektAli nevruz0506 ben sütüm azaldı mı diye korktum sağdım sürekli sağmıyorum bu ara biraz huzursuzdu acaba doymuyor mu azaldı mı diye sağdım
YektAli nevruz0506 aksine sandıkça kanallar açılır süt üretimi artar diye biliyorum göğsü tam anlamıyla boşaltmak gerekiyormuş
Zlm YektAli ben sıcak suya koyup isitiyorum dolaptan aldığım sütü dışarda ısınmasını bekleyince çok vakit geciyo
Onurkagan06 YektAli dışarda 3 saat dolapta 3 gün buzlukta 3 ay kalabilir. Sıcak suyun içine koyun ılıtıp verin ben oğluma öyle yapmıştım