Belks2121 Merhaba arkadaşlar Sezaryen doğum yaptım.Şu anda 40günlük olduk . Spora yazılmak istiyorum. Kendimi yeterince iyi ve hazır hissediyorum. Deneyimi olan arkadaşlar sizce erken mi spor için ?Bana veya ameliyat bölgeme bir zararı olur mu
Nehirr16 Belks2121 bence erken benim 3,5 ay oldu evde spor hareketleri yaparken sızlıyor bende iş yaparken termal korse takıyorum 74den 70e düştüm tavsiye ederim direk yagların gidiyor
Giizz Belks2121 çok erken. 3 aydan sonra en fazla yürüyüş yapabilirsiniz. 6 ay olunca normal spora başlayabilirsiniz
Belks2121 Nehirr16 ben de şu an ağrı sızı hiç yok . Ama ağır egzersiz sonrası kötü olabilirim diye endişeliydim .teşekkür ederim tavsiyeniz için