1994Betul Arkadaslwr dün normal doğum yaptım içte dışta dikislerim var. Dikiş bakımı nasıl olmalı birde büyüğümu yapamiyrm korkudan sanırım
Elistos 1994Betul ben de yeni doğum yaptım tuvaletten sonra ılık su tutuyorum duşta sonra kuruluyorum büyük tuvalet ben de yapmadım daha ama kabız olmadığımız sürece bir şey olmuyormuş kabız olursan zorlama dedi doktorum sıvı alıyorum bol bol ama daha yapamadim
rumeysalbayrakaya 1994Betul bende 20 gün önce normal doğum yaptım. hiç korkma tuvaletini yapmaktan ben sıvı ağırlıklı beslendim özellikle hoşaf, kayısı tükettim hiç zorlanmadım çok şükür 🙏🏻
Dincer-Efe1 1994Betul her tuvaletten sonra Batikon ile pansuman yap ve ıslak bırakmamaya çalış çok daha çabuk iyileşiyor dikişlerin
Deletedmom_36 1994Betul doktorunuz krem verdimi keeminizi duzenli kullanim.mumkunse ilik suyla taharet alin ve her lavabodan sonra fon makinesiyle uzaktan dikislerinizi kurutun☺️☺️
Mavilimonn 1994Betul ılık su ile yıkayın Peçete ile kurulayın , baticon sürün , saç kurutma makinesi en düşük ayarda baticonu da kurutun ne kadar kuru olursa okadar çabuk iyileşir soğuk su ve sabundan kaçının kesinlikle deterjan sabun vs yasak
1994Betul Mavilimonn Batikonu ben baya sıkıp öylece birakiyordum hiç fon makinesiyle kurutmuyordum kurutayim artık :) çok tşk ederim
Aysegulsvg 1994Betul ben 6 gün tuvaletimi yapamadm öksürüp hapşıramadm😂 Öyle kolay açılacak bise degilmis zaten wc sonrası ılım su ile yıkayın ve ağrıdıkça buz koyun buz iyi geliyo
Selin93 1994Betul ben her ihtiyacımdan sonra yıkayıp fön makinası ile kurulardım, baticon vermişti doktorum onu sürdüm. Birde sarı kantoron yağı dikişlerime çok iyi gelmişti tavsiye ederim🙂 geçmiş olsun, sağlıkla büyütün bebeğinizi🤲🏻👼🏻
Selin93 1994Betul doktorum pamuğa döküp yumuşak dokunuşlarla dikişlerime sürmemi söylemişti. Zaten 1 hafta içinde ağrım sızım kalmadı. 20. Günde iç ve dış dikişlerim düşmüştü. 😊
1994Betul Selin93 kendi kendine düşüyor değil mi siz çekip almıyorsunuz ? Kaç dikis vardı sizin darısı bana olsun inşallah
Selin93 1994Betul içten 4 dıştan 4 dikişim vardı. Evet kendi kendine düşüyor dikişler, sizin çekmenize gerek kalmıyor 😊 kuru kaldıkça çok çabuk iyileşiyor ıslak bırakmamaya sık sık kullandığınız pedi veya hasta bezini değiştirmenizi öneririm birde 🙂
Nur3448 1994Betul canım ben 15 tane dikis yedim batikon ile gazlı bez ile pansuman yaptım ılık su ile yıkadım ve tuvaletin gelince yap korkma çünkü dikiş altta kaliyo sadece zorlama bol su tüket
Duru07 Nur3448 ilişkiye girdiğiniz de genişleme fark ettiniz mi bende yeni normal yaptım merak ediyorım
aramzamzam 1994Betul beslenme ne dikkat et kabız olmamak için doktor kuru tutulmasını önermişti dikişlerin hatta başka doktora sordum oda aynı şekilde sac kurutma makinesi ile kurutmuştum geçmiş olsun Bi an önce geçer inşallah 🌸
Rabia_solmaz 1994Betul Canım tuvalletini yaptıktan sonra önce temixle sonra peveteyi islat sil kurut tantiridyot al bı litre suya karıştır bı şişeyi sil orayi benimde 30 diksiim vardı 1 haziranda doğum yaptım çok şükür bitti dikislerim hemen hemen
Nur3448 Duru07 ben açıkçası ilişkiden önce dar bir yapıya sahiptim aci çektiğim için ilişkimde mutlu degildim normal doğum sonrası 15 dikişim oldu 10 içerde 5 dışarda iyileşme süreci bitince esneme olduğu için ilişkim daha güzel olmaya başladı esneme oluyo ama 6 ay sonra eski haline donmesede 3_4 cm geniş oluyo o kadar
Elifkrt27 1994Betul batikon sürüyorum ben her lavabo sonrası normal de doktor günde üç defa dedi am ben mikrop kapmasın diye iki doğum sonrasında aynasını yaptım