Mugerrr evt orda Eda hanıma götürüyorduk çok çok çok ilgiliydi. Telefon numarasını da vermişti . Ama ayrıldı ordan medicana geçti oranın ücreti bizi aşınca başka doktor bakmak zorunda kaldık. Ama hala bulamadım. A life Ümit beye götürmüştüm memnun kalmadım . Vedat hocaya diğer oğlumu götürüyorum ilgi olarak fena değil