Kızlar çarşamba günü bebeğime rota aşısı yaptırdık dün ve bugün kusması var çok ekşi kokuyor ve ishal maalesef. Dün ateşi 37.9 a kadar çıktı düşürdük bi daha çıkmadı ama bu durum beni çok üzüyor. Doktora mesaj attık ateş olursa acil hekimi görsün dedi ateşi yok ama bu aşıdan kaynaklı mı yoksa başka bi şey mi acaba ilk bebeğim çok tecrübesizim