Merhaba anneler benim bebeğim 4 buçuk aylık ayaklarının üzerine hiç basamıyor direnci yok hep sağda solda hurafe şeyler söylediler yol efendim basıklık dedesi varmış caniden çıkana ip kestirmek lazımmış falan hiç umursamadım ama arkadaşımın bebeği benimkinden bir ay küçük o kadar dirençlimi ayaklarının üzerine çok güzel basıyor onu gördükten sonra kafaya takmaya başladım normalin sizce şu anlaşamaması salı günü doktora götürecem varmı böyle bişey yaşayan gecmi yürüyor öyle olunca nasıl oluyor ki ??