Kizim 5 ay 13 günlük. 1 temmuzda ise başlayacağım annem bakacak. Strese girdim :( oluk oluk akan bi sütüm yok. Bebek ac kalmasın diye neler yapıyorsunuz?
Ben havuc patates ıspanak kabak yaptım tadım yaptik. Meyveleride veriyorum.
Ama sütüm çok yok :( sizler nasıl yaptınız? Lütfen yardımcı olur musunuz?