Merhaba hanimlar. Havalar isindiginda ayak basparmak altlarim igrenc sekilde pulpul kabuk seklinde sertlesiyor kalkiyor,tirtik tirtik oluyor . Sicaklardanmi kuruyor az sudan mi bilmiyorum ama coraplar cikinca her sene boyle. Terliksiz yere asla basmam bu arada halidan olamaz. Yani yasayan caresini bilen varmi torpudur ponzadir fayda etmiyor yine ayni hep ayni vallahi biktim. Uyurken esim ayaklarima degcek diye korkuyorum oyle sert pulpul ki basparmak altim berbat. Topuklarimda kuru ama basparmak altlarimi tarif edemem yani utaniyorum artik