mucizelerin_annesi aynen canım bir yandan iyi ki sepet vardı içinde çamaşırlar vardı yumuşak zemine düştü diyorum ama işte o sepetin kenarına denk gelince yüzü mahvolmuş . Sepet olmasa yüzü çizilmeyecekti ama direk kafasının üstüne düşecekti . Neye nasıl şükredeceğimi bilemedim