Yanılıyor olabilirim belki farklı düşünüyorsunuzdur ama kroniosinostoz araştırmasi yaptığımda izlediğim bütün videolarin altında büyümüş 20 li yaslardaki çocuklar yorum yapmışlardı hepsinin kroniosinostoz ve ailemiz bizi neden ameliyat ettirmedi diye ailelerini suçlamıslardi ilerde çocuğumun bana neden diye sormasını istemiyorum sadece estetik olarak bile olsa yaptırırdim diye düşünüyorum. İnsanlar maalesef acımasız her zaman ortam içinde bu sorunu yasayacakti