Merhabalar
3 gündür süren bir savaş var. Bebeğim emerken hemen agzını çekiyor kafayı geriye atıyor ve bıraktıgı gibi yine meme arıyor. Memeyi buluyor yine 2-3 kere çekiyor bırakıyor. Bu şekilde bekledim bekledim en sonunda kendisi sinirden aglamaya başladı. Süt yok desem sıktıgımda geliyor. Gazı yok buna eminim emmek istiyor sürekli ama 2-3 çekmeden sonra bırakıyor. Bu tarz bi durumla karşılaşan var mı
bu arada bebeğim 5. Ayın içinde