Bizimkine de 5 aylıktan beri deniyorum hiç içmedi bi arkadaşım yatarken kulplu biberonlardan eline ver içer dedi cidden yatarken denedim lork lork çekti içine o içtikçe ben rahatladımmm valla yatarken boğazına kaçar diye hiç vermemiştim 10 aylık olacak yeni yeni içmeye başladı