2yavru1anaaa Merhaba arkadaşlar aramızda check UP yaptıran var mı nasil bir süreç her hastahane de yapılıyor mu?
JackDaniels 2yavru1anaaa Ben yaptırdım. Sabahtan aç karnına gidiyorsunuz. Pakete göre içerik değişiyor. Biz önce kan verdik daha sonra tüm batın usg ve idrar tahlili yaptırdık. Kan sonuçları çıkıncada paket hangi doktorları kapsıyorsa hepsine tek tek muayene oluyorsunuz. Biz acıbademde yaptırmıştık çok memnun kaldık🙏🏻
Ates_mami 2yavru1anaaa hastane kliniklerde çalıştım. Pakete göre degişir tabi ama fiyat olarak düşünürseniz dahiliye gögüs KBB kadın doguma ayrı ayrı randevu alıp muayene olun1 gününüzü alır en fazla . Çok daha uyguna gelir. Aynı şey zaten. Check UP da alsan girip tek tek muayene oluyorsun. Sadece yanında yardımcı olan biri olmuyor. Oda pek de Bi işe yaramıyor zaten
2yavru1anaaa JackDaniels öncelikle cevabınız için teşekkür ederim yani ayrı ayrı yapılıyor doğru mu anladım bir de fiyat ne kadardi acaba ve herhangi bir sıkıntı çıkmadı inşallah
JackDaniels 2yavru1anaaa Evet ayrı ayrı atıyorum işte diyetisten, dahiliye, göz doktoru gibi tek tek muayene oluyorsunuz. Bizim exclusive paketti 4 bin ₺’ye yaptırmıştık kişi başı. Tabi 3 sene önceydi şuan ki fiyatlardan haberim yok🧐
2yavru1anaaa JackDaniels ben bir cihaza giriyorsun tek sefer de ne var ne yok çıkıyor diye sanıyorum 🙈 rezillik demi😁 ama öyle anlatıldı bana
JackDaniels 2yavru1anaaa yok canım ne rezilliği olsun. Ben aynı zamanda hemşireyim çok zamanım olmuyor hastanede çalışmama rağmen çıkıp muayene olmaya🤣 o yüzden checkupta bir günde hallediyorsun her şeyi önceliğin oluyor o yüzden tercih ettim🤣👍🏼 Benimde eşim aynı senin gibi düşünüyordu şok olmuştu hastanede kan falan verirken hajdhsj🤣
2yavru1anaaa JackDaniels hahah oh be bir ben değilmişim utandım ama iyiki dedim öğrenmiş oldum e neden hep bir cihaz var ona yetiştin mi tamamdır tüm hastalığın hersey çıkıyor diye sanıyoruz 😁
JackDaniels 2yavru1anaaa ahahhaha inan ki bilmiyorum🤣 sordum eşime neden böyle hayal ettin diye ne bileyim başka türlü neyim var neyim yok nereden bilecekler demişti🤣 zaten çoğu şey kan tahlilinde çıkıyor 🤣
2yavru1anaaa JackDaniels ahhaha çok güldüm yalnız olmadığıma da aşırı sevindim en azından gidince bu ne ya demem hastahane de getirin cihazı diyormusum 😁 şimdi tamamdır ❤️