Merhaba. 2 aylık sezaryenle doğum yapmış bir anneyim. İlk ay sütüm çok fazla değildi. Bebeğim yeni doğan sarılığından 3 gün küvezde kaldığı için zorlayarak memeyi tutturup emzirdim. Ama 25 günlükken çoğu anne sütü olmak üzere günde 1-2 kez mama vermeye başladım. Sonra 40’ım çıktığı gün bir anda sütüm çok artmaya başladı. Bu sefer de sanıyorum ki tazyikten reddettmeye başladı. Makineden sağarken net görüyorum çünkü tazyiği :( memeyi unutmasın diye her gün en az 1 kez teklif ediyorum ama bir dakika geçmeden boğulmaya, ağlamaya, itmeye başlıyor. Biraz zorlayınca da nefessiz kalarak ağlıyor. Yeter ki anne sütü alsın diye sürekli gece gündüz sağıyorum ve çok yorucu olmaya başladı artık. Şu an izindeyim ama okullar açılınca ne yapacağım bilmiyorum. Var mı bir çözümü olan? Şıp şıp damlıyor sürekli ve çocuğumu nasıl tekrar alıştırıcam bilmiyorum. Üstelik kızım aşırı gazlı ve kolik.