Tued 7.5 aylık oğlum bu aralar bi ateşli yine ve huysuz . Acaba bu resimdeki dişmi yara mi kızlar resimde pek belli değil ama beyaz orası aslinda
loranba Tued bence diş:) ben de çok tecrübeli değilim daha bebeğim 7 aylık olacak bizim ortada bişey yok ama sizinki dişe benziyor. hadi hayırlısı
loranba Tued hatta bizde şöyle derler; bebeğin dişi böyle göründüğünde bebek şey dermiş “annemler benim ne kadar acı çektiğimi bilseler beşiğimi kırıp o odundan bana diş hediği yemeği yaparlar kurtarırlar beni bu dertten:)
Mel62 loranba bizde de bilselerdi ne kadar acı çektiğimi Her bir dişim için bir kurban keserler diyorlar 😅