barbiee bizde pazartesi günü olduk iki bacaktan olduk ilkinde sesi çıkmadı bile ama ikinci yakıyormuş ağladı ateş huzursuzluk olmadı 2.ayında da olmamıştı 2.aydaki aşının devamıymış sanırım. Sizin de 2.ayda olmadıysa olmaz inşallah. Banyo yaptırmadık 2.aydaki aşı devamı olduğu için