Kızlar merhaba size bi şey danışmak istiyorum. Benim 24 aylık oğlum var. Yani biz evde hep çatal bıçakla yemek yiyoruz tamam her ailede ki gibi yani normal aile hayatı. Başka çocukta yok izlediği şeylerde de yok ama bi türlü düzeltemiyoeum. Kendi kendine de beslenmesine izin veremiyorum böylelikle. Yani mesela masada yemek yiyoruz sandalyeye kalkıyor masada makarna varsa salata varsa avuçlayıp yemeye çalışıyor 🤷🏻♀️ Çok anlattım gösterdim özellikle kendisine de çatal tabak herşey koyuyorum ama olmuyor. Eline salatalık havuç veriyorum ısırıp ısırıp yere atıyor heryer salatalık. Domates erik falan veriyorum mıncıklıuor suyunu çıkartıyor karpuz veriyorum yine aynı şekilde artık gerçekten bazen ben mi bi hata yapıyorum diyorum ama bi akıl fikir verin ben bas edemiyorum artık çok üzülüyorum