Merhaba anneler. 27 aylık kızım var. Çok yemek seçiyor. Ve ben artık bundan yoruldum. Yediği şeyler o kadar sayılıki. Çorbalardan sadece mercimek çorbası ve yayla çorbası içiyor. Başka hiçbir çorbayı ağzına sürmez. Pilâv, makarna, köfte favorisi. Patatesi kızartma harici yemiyor. Sebze yemeklerinden nefret ediyor. Karnabahar, brokoli vs. asla yemez. Sebze olarak domates, salatalık, havuç tüketir sadece. Birde börek çok sever. Yumurtayı normal bir şekilde asla yediremem onuda sevmiyor. Meyvelerden sadece muz yer. Ne yedireceğimi şaşırdım artık. Çeşit çok olmasına rağmen kızım için o kadar azki. Neredeyse her gün aynı şeyleri yiyormuş gibi geliyor. İştahsızlık falanda değil sevdiği şeyler olunca löpür löpür yiyen bir çocuk. Buna bir çözüm bulan var mı? Küçükken gayet güzel yiyordu 18. aydan beri yemek seçiyor yani son 9 aydır. Çeşit çeşit yemekler yapıyorum hevesle ağzına koymuyor. Sinirimde, moralimde bozuluyor artık elimde değil.
( Paketli gıda, abur - cubur falanda vermiyorum. )