Prematüre bebeğim var ay sürekli post açıp duruyorum hergün ayrı birşey oluyor. 45günlük bugün 1aydır evde 20 gündürde burunları tıkalı açılmıyor 😬 serum fizyolojiğe boğduk artık çocuğu açılması 10dk sonra gene tıkalıne yemek ne uyku 20 gündür mutsuz ağlayan bir bebek 😔 çok kötü olduk artık arada nefesi gidiyor 😔 diceğim şu izmir yada aydında olanlar bildiğiniz profesör varmı burun tıkanıklığı için götürebilceğimiz kbb profesör bulamadık doktorlara götürüyoruz geçer demekten başka bişey demiyorlar artık morarıyor nefes alamıyor