Melos06 naçizane tavsiyem mamaya başla hemen çocuk kaka yoluyla atıyor , benim bebeğimde sarılık oldu 17 iken küveze aldılar ,sütüm yetmemiş ve sarılık açlığı seviyor ,çocuk tok olacak kaka ve çiş yoluyla atıyor,uzamış sarılık sizinkide zararı yok ama sınırı geçince kan değişimine kadar gidiyor.