Bulut54 naturaldan extraya geçtim çok memnunum, her bezi denedim. İnce olsun sırtından kenarından taşmasın ağırlık yapmasın kaba durmasın yan bantları çok esnek istiyorsanız kesinlikle şans verin. Natural gece, extra külot gündüz kullandım 1 aydır sadece extra kullanıyorum gece ve gündüz. Hiç kaçak olmadı. 7.5 aylık oğlum.