Önce grip sonra dizanteri sonra diş şimdi grip 2 hafta olacak neredeyse burun akıntısı bitmiyor balgam çözemedi sürekli öksürüyor aferin prospan hava kullandık hava 3 gün dedi doktor ama yarın arıycam biraz daha uzatır mı bilmem. Ve felaket bir ter. Ben bu şekilde ter ne yetişkin de gördüm ne de bebekte kafası sırtı sucuk. Napıcapımı şaşırdım huysuz asla uyuyamıyor hep sallanacak yada kucakta sürekli ağlıyor. Yaz ayında grip hiç çekilmiyor Allah aşkına bişey yapıp da iyi gelen varsa desin. 11 aylık olucaz 4ünde