Pembemsii Merhaba hanımlar bebeğim bir buçuk aylık buğün kalça ultrasonu için dr götürdüm ve gelişim geriliği olduğunu söyledi korkulacak bir şey Yok iki bez üst üste bağla 1 ay sonra kontrole gel dedi ama ister istemez endişeleniyorum var mı başına gelen acaba geçer mi ????
Lavinko Pembemsii bizdede vardı bir çok bebekte görülüyor canım sıkılma çift bez kulandık düzenli olarak geçti çok şükür 1 ayda ☺️
Pembemsii Evet çıkık değil açılarında farklılık var dedi düzeldiğini sevindim insallah benimkide düzelir ...
Aminenisaa Pembemsii canim bizede acilar farkli denildi kalca cikigi olmuyor mu yani yada daha mi hafifi anlamadim