[silindi] İnşallah sağ salim alacaksın bebeğini kucağına,hem de tez vakitte.Allah sağlık versin içinizi ferah tutun.Hayırlısıyla bugünler de geçer gider endişe etmeyin.
Kubramomm Yaseminnnnn93 benimde doğumum zor oldu aynen bende hiç kucağıma alamadım hemen götürdüler bebeği.Bizimki hiç nöbet vs. geçirmemiş doktor bunun iyi bi şey olduğunu söyledi.Umutlu konuşuyo doktorumuz ama emar çekilmedi henüz tüm cihazların çıkmasını bekliyolar
Yaseminnnnn93 Kubramomm nöbet gecirmemsi cok iyi evet cnm benimki geçirince bak aylardir ilac iciyor kurban olduugm neyseki sağlıklı artik bizde emar çekilmiştik temizdi o senede bir emar kontrolu istediler
Atlasismom Yaseminnnnn93 sizin bebeğinizde mi luminaletten içiyor acaba? bizde kullanıyoruz sizinle aynı süreçten geçiyoruz şuan 36 günlük merak ettim
Kubramomm Yaseminnnnn93 teşekkür ederim cevap verdiğiniz için Rabbim evladınızı sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah
Mommy2b Kubramomm bilgim yok ama son cümlen içime oturdu rabbim bugünlere geri dönüp gülümseyerek bakmayı nasip etsin koyun koyuna büyüt kuzunu inşallah 🌸