Sahraligunler benim bebeğimde öyle yapıyor özellikle daha önce mastit olmuş göğsümü. O göğsümü boşaltıp sütünü atıyorum ilerleyen saatlerde emiyor. Bir de tok olduğunda yaptığını farkettim. Bazı bebekler meme reddi yaptığı zaman da öğürür diyorlar bi takip edin isterseniz.