Babyluna benim oğlumun kakası da aynı bahsettiğiniz gibi bir süredir. Rutininde hiçbir değişiklik olmamasına rağmen. Doktorumuz tahlil istedi. Çok şükür hiçbir şey çıkmadı. Ama yeşil kaka normal olabileceği gibi anormal şeylerin de belirtisi olabiliyor. İsterseniz siz de bir doktora gösterin. Tahlil sonuçları çabuk çıkıyor. En azından içiniz rahat eder.